Michiel van Otegem, IT Composer

Wednesday, May 25, 2005

Herinneringen aan mijn eerste TechEd

In 1998 ging ik voor het eerst naar TechEd, in Nice. Dat was een hele ervaring en gaf me veel inspiratie. Zo kwam ik daar op het idee om de DHTML editor ActiveX die toen nog in beta was in een web pagina te bouwen om zo een wysiwyg editor te hebben voor de klanten van mijn toenmalige werkgever. Elke keer als ik naar TechEd ga heb ik weer zo'n inspiratie "boost" en bedenk ik de gekste dingen (jammer dat ik geen tijd heb om de meeste uit te voeren).

TechEd is overigens niet alleen leuk om de techniek. TechEd 1998 viel tegelijk met het WK voetbal in Frankrijk, en de halve finale Nederland-Brazilië werd 's avonds op een gigantisch scherm uitgezonden. Dat was heel gezellig (ondanks het verlies) en leverde me meteen wat vrienden op. De feesten zijn ook te gek! Een concert midden in Nice met o.a. Bob Geldof en Graham Taylor (Queen) is niet mis voor een conferentie.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home