Michiel van Otegem, IT Composer

Tuesday, November 22, 2005

Microsoft Award for Customer Excellence

Het is altijd leuk om te merken dat je contributies gewaardeerd worden, en ik was dus ook aangenaam verrast toen ik vanmorgen een emailtje kreeg waarin me verteld werd dat ik de Microsoft Award for Customer Excellence heb ontvangen voor mijn contributies aan Visual Studio 2005. Meer dan erkenning is het overigens niet, want je krijgt een glazen kubus waarin het e.e.a. gegraveerd staat. Het is dus niet zoiets als de MVP award waar ook nog wat leukigheidjes aan verbonden zijn zoals dollars om te besteden in de Microsoft Store en een MSDN Universal subscription. Ik ben echter blij met die erkenning, want dat geeft op z'n minst aan dat Microsoft oog heeft voor wat je allemaal doet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home