Michiel van Otegem, IT Composer

Tuesday, July 05, 2005

Ben ik teveel eisend?

Ik ben net naar een sessie geweest over het beheren van de project cyclus in Visual Studio 2005 Team System. Ik vond die sessie ronduit slecht, veel teveel overzicht. En bovendien gingen niet alle demo's goed. Ik verwacht van een sessie dat ik iets te zien krijg dat ik niet in minder tijd zelf uit kan vinden, of dat iemand me iets vertelt wat m'n ogen opent naar nieuwe mogelijkheden (zoals Juval Lowy op de gebruikersgroep bijeenkomst gisteren). Is dat teveel eisend? Ik weet het niet, maar ik hoop toch echt dat dit nog gaat gebeuren in de komende dagen.

Update (17u30)
Ik heb besloten dat mijn eisen niet te hoog zijn. CTS365 Implementing "Indigo" Endpoints, Adresses, Bindings & Contract door Steve Schwartz en Christian Weyer is zeer leerzaam en laat weer een puzzelstukje op z'n plaats vallen. Nu zorgen dat ik meer van dit soort volg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home