Michiel van Otegem, IT Composer

Thursday, July 07, 2005

Keuzes, keuzes

Ik heb meerdere malen deze week dat ik meer sessies tegelijk zou willen volgen. Helaas heb ik m'n kloon niet meegenomen, dus ik moet echt kiezen. Tot nog toe niet zo pijnlijk, maar vanmorgen wel. De keuzes:
  • ARC312 The Fallacies of Enterprise Development (Ted Neward)
  • CHT029 Interoperability: Web Services… and more… (Michele Leroux Bustamante, Simon )Guest
  • WCD393 “Office 12” Preview: Default Open XML File Formats (Jessica Gruber)

De eerste twee zijn meer gericht op m'n algemene ontwikkeling als architect. De laatste daarentegen kan interessant zijn voor een project waar ik nu mee bezig ben. Het is de laatste geworden, dus hopen dat mevrouw Gruber het waar maakt.

1 Comments:

  • Ik zit momenteel in de sessie van Ted Neward. Hij is wel een goede spreker, maar de inhoud is niet bepaald verhelderend of vernieuwend. Wel handig om weer even de valkuilen op een rij te hebben.

    By Anonymous Anonymous, at 07 July, 2005 09:18  

Post a Comment

<< Home