Michiel van Otegem, IT Composer

Monday, June 20, 2005

Vragen of suggesties welkom

De laatste jaren heb ik tientallen artikelen geschreven voor diverse vakbladen. Ik heb er echter niet echt bij stil gestaan dat ik daardoor eigenlijk een (soort) journalist ben. Ergens natuurlijk wel, maar ik bedoel journalist in de formele zin, zodat je een perskaart krijgt enzovoorts. Op de komende TechEd mag ik mezelf nu formeel journalist noemen, en dat heeft zo z'n voordelen. Ik mag naar speciale perssessies, en ik kan interviews van ca. 25 minuten aanvragen met een sprekers van een mij geleverde lijst. De lijst is verdeeld in groepen, waaronder uiteraard Visual Studio en SQL Server, maar ook bijvoorbeeld Privacy, iWorker, en nog veel meer. Zo'n interview gaat lijkt me met name over visie, en niet over specifieke technische zaken (problemen), maar dat kan heel interessant zijn (bijvoorbeeld op het gebied van privacy). Ik moet nog beslissen of, en zo ja met wie, ik een interiew zou willen doen. Wie dus vragen heeft die hij/zij zou willen stellen, of suggesties heeft over waarover ik een interview zou moeten houden wordt van harte aanbevolen om even een berichtje achter te laten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home