Michiel van Otegem, IT Composer

Monday, August 01, 2005

Van TechEd naar Beta

Vanaf vandaag heet dit blog niet meer Michiel's TechEd 2005 blog, maar Michiel's Beta blog. Dit verwijst naar twee dingen: dat dit blog met name zal gaan over de beta's waarmee ik zoal bezig ben, en het feit dat ik dit blog nog steeds als een beta zie. Het is uiteindelijk de bedoeling om de "final release" van dit blog via ASPNL.com aan te gaan bieden, en dan zal ik me ook niet meer beperken tot Nederlands, maar overstappen op Engels (of allebei).

Of moet ik nu al in het Engels gaan bloggen??? Wie of wie?

2 Comments:

  • Op zich heeft Nederlands wel wat, maar met Engels kun je een breder publiek bereiken. Dat is waar wij initieel met BloggingAbout.NET voor gekozen hebben. Daar zijn we nl. in het Nederlands begonnen, maar toen was het nog érg klein.

    Alleen het hosten op ASPNL.com? Waarom niet bij een reeds bestaande community? Is goed voor jou en voor de community! Zo zou je voor Nederlands bij heefthetover.net kunnen hosten, en voor Engels kun je bij BloggingAbout.NET kunnen hosten.

    By Anonymous Anonymous, at 08 August, 2005 09:26  

  • ASPNL.com is een bestaande community. Sterker nog, een waar ik vanuit vrijwel elke community inslag (zowel nationaal als internationaal) mee geassocieerd wordt. Logisch, want ik ben mede-oprichter van ASPNL.com. Dus is hosten op ASPNL.com wel zo logisch.

    By Blogger Michiel van Otegem, at 08 August, 2005 13:10  

Post a Comment

<< Home